Servei Comunitari 4t ESO

Dijous passat, valents avis i àvies de la Residència de Guissona no es van deixar espantar pel fred i van sortir a fer exercici amb part de l’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre.

Assessorats per experts en salut, i aprofitant el parc urbà de salut en l’entorn del Parc Fluvià, a poc a poc se’ls va encomanar la vitalitat del jovent.

La finalitat és promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

Vam valorar l’experiència molt positivament per ambdues parts. Els participants es van quedar amb sensacions agradables, tant que es repetirà de forma quinzenal dos dies a la setmana dimarts i dijous.

Vinga, tots, joves i no tant joves, aprenem els uns dels altres i sobretot, FEM SALUT!!