Premis Treballs Recerca 2017

Els Premis dels TDR tenen l’afany d’estimular i fomentar el desenvolupament i la formació de l’alumnat, educar els joves en la presentació i defensa pública del treball realitzat, potenciar la recerca i incentivar els centres en la motivació dels seus alumnes a endinsar-se en el món de la investigació.

Enguany es van lliurar a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Guissona. Hi va assistir força personalitats: Directors/res dels Centres Educatius de la Segarra , representants de l’Ajuntament i Consell Comarcal, representants de la Fundació La Caixa, etc.. que es van encarregar de repartir els premis al professorat i a l’alumnat que esperava expectant amb els nervis a flor de pell acompanyats dels familiars a qui els brillaven els ulls plens d’orgull.

Felicitats a tots i totes!   Molt bona feina!!