Premis Proves Cangur 18

El passat 15 de maig, es va celebrar al teatre Poliorama de Barcelona l’acte solemne de lliurament dels premis de la Marató de Problemes, així com d’altres concursos de la Societat Catalana de Matemàtiques.

L’Institut Guissona va estar-hi representat per Jana Solé i García i Sara Garganté i Sârbu, alumnes de tercer i quart d’ESO respectivament que varen aconseguir 58 punts dels 60 possibles i varen ser premiades amb un accèssit.

Aquest concurs consisteix en la resolució de 16 problemes de manera individual, que es van publicant setmanalment. Alguns de resposta tancada i altres amb explicació detallada. Enguany varen començar la prova 206 alumnes de tot Catalunya, i finalment se n’han premiat 6, entre ells les nostres alumnes. Moltes felicitats!.