Pasqua abans de Rams

Continuem gaudint de les tradicions de totes les cultures d’arreu del món… per enriquir-nos culturalment.

El 17 de març vam celebrar el Saint Patrick’s Day (patró d’Irlanda) fent que les galtes del nostre alumnat es tenyissin de verd.

Heu sentit a dir la dita: fer Pasqua abans de Rams? doncs, avui, l’alumnat de l’Aula d’Acollida ha avançat el dilluns de Pasqua i ha transformat la cafeteria de l’Institut en una pastisseria gairebé professional.

Es creu que aquesta tradició va néixer a Rússia, i ràpidament va ser adoptada per francesos, alemans, italians i espanyols. Amb la mona es donava per acabat el període d’abstinència, i la tradició mana que els padrins la regalin als seus fillols.

Som molt llaminers… mireu, mireu com han quedat que bones i boniques… la prova és que no n’ha quedat ni una engruna.