Jana Solé García

Sempre ens alegra saber que als nostres alumnes els van bé les coses.

En aquest cas, volem destacar l’alumna Jana Solé García de 2n d’ESO que en les Proves Cangur de l’any passat va quedar entre els 100 alumnes amb millors resultats.

Com a conseqüència d’aquest bon resultat el Departament de Matemàtiques de l’Institut la van animar a presentar-se a la prova de selecció pel projecte ESTALMAT-Catalunya  (EStímul TALent MATemàtic,- que amb el nom ja ho diu tot!- patrocinat per FEEMCAT ) on va ser seleccionada entre 25 alumnes de tot Catalunya.

Aquesta prova és molt diferent als exàmens a que estan acostumats a fer a l’Institut. Habitualment, en els controls escolars es plantegen exercicis molt concrets i, en canvi, en aquest cas es plantegen problemes ben diferents, molt oberts, per buscar “el talent especial”, que dóna nom al projecte ESTALMAT i que de vegades es pot percebre tant en una cosa ben feta com en un intent no reeixit. Aquesta prova és “tota una altra cosa”.

Ara, la Jana podrà gaudir de 20 classes a 2n i 20 classes a 3r d’ESO a la Facultat de Matemàtiques de Barcelona amb un professorat que amb diverses activitats aprofundiran en experiències matemàtiques.

Felicitats, Jana ! Bona feina!!

Animem a la resta de companys seus a seguir les seves passes 🙂