I Concurs “Per un present millor”

Enguany,  hem tingut l’oportunitat de presentar-nos al I Concurs proposat pels Serveis Educatius del Segrià “Per un present millor”  i tres alumnes de 3r no van dubtar en concursar-hi.

La Trobada és un projecte cooperatiu de les entitats lleidatanes Justícia i Pau, Comissió Educació UNESCO, Implica’t+ i Coordinadora d’ONGD, que cerca la formació i col·laboració dels docents, i la implicació del jovent en la problemàtica social i mediambiental derivada d’un sistema clarament injust i insostenible.

Els objectius del concurs:

1.- Desvetllar la implicació en el present del medi ambient sense oblidar el futur del planeta.
2.- Estudiar i proposar idees i accions que es puguin posar en pràctica de forma immediata.
3.- Plantejar esquemes de projectes viables, senzills, clars i concrets.
4.- Promoure l’aprenentatge del treball en equip i la cooperació.

Les nostres alumnes van realitzar un vídeo que ha resultat guanyador i que us convidem a veure’l.

Felicitats Elisabet Campos, Laia De La Fuente i Noa Ocaña.   MOLT BONA  FEINA!!