Concurs de Robòtica

El passat 9 d’abril una petita expedició d’alumnes de l’Institut Guissona varen participar en el concurs de robòtica per estudiants robolot.

La participació va ser força nombrosa: per l’ESO: 3 robots rastrejadors i 1 minisumo; pel grup de batxillerat van presentar 3 rastrejadors i 5 minisumos.

A l’hora de la veritat, sempre hi ha alguna cosa que falla, però els alumnes van demostrar la seva capacitat de reacció ajustant, reparant i modificant els seus bòlids per continuar competint. Tot i que en alguna ocasió es van veure obligats a enfrontar-se entre ells, cal remarcar que teníem rivals d’altres centres molt ben preparats que els van posar les coses difícils.

Al final els alumnes han valorat positivament l’experiència i ja pensen en els robots de la següent edició.

Els resultats finals dels alumnes de l’Institut Guissona han estat:

Rastrejadors  ESO: 1r Stepan Shkvarylo 2n Arnau Puig

Batxillerat: 1r Marçal Jounou i 3r Pau Romeu

Minisumo ESO: Stepan Shkvarylo, Arnau Puig i Joan Mas

Batxillerat: 2n Miquel Llobera i 3r Pau Romeu

General Rastrejadors: 2n Marçal Jounou

Repesca Minisumo: 1r Alexandru Cercel, 2n Stepan Shkvarylo, Arnau Puig i Joan Mas

Cal destacar també la participació en la categoria de minisumo de Veronika Pavelyk que, tot i no guanyar cap premi, va fer suar de valent els robots dels participants de batxillerat.

I unes fotografíes…