Marató 2017

Abans de cada edició de La Marató s’engega una àmplia campanya de difusió gràfica i audiovisual que difon el coneixement sobre les malalties que es tractaran en el programa i estimula la participació ciutadana en l’esdeveniment.
Durant tota la setmana hem tingut xerrades informatives a càrrec… Llegeix més»

Concurs Contrastos

El dimecres 29 de novembre, la sala d’actes de l’Ajuntament de Guissona va acollir la final del Concurs Contrastos que organitza el Consell Comarcal de la Segarra.
Hi van participar un total de set parelles de diferents nacionalitats, les quals havien de fer un vídeo i… Llegeix més»

Sortida de l’Aula Oberta al museu

L’alumnat de l’Aula Oberta, junt amb l’alumnat de l’UES, va iniciar el projecte pedagògic impulsat pel Departament d’Ensenyament: “El museu és una escola”, amb una sortida al museu de motos Marc Màrquez i a la Casa Duran i Sanpere de Cervera.

Sortida CFGS Alimentària a Verdú

Fa uns dies, l’alumnat del CFGS d’Alimentària va visitar el Celler Cercavins a l’Urgell.
Aquest celler prové d’una llarga tradició de viticultors de Verdú. Dos dels tres socis de l’empresa són pagesos de la població, aporten les seves vinyes i la cura que en tenen des… Llegeix més»

Aula d’Acollida

Divendres 3 de novembre, en Kokouvi Tété (que ja expliquem qui és en l’anterior article del projecte “reconstruir cultures”) va passar una estona molt distesa amb l’alumnat de l’Aula Oberta a qui va animar a treure el màxim profit del seu pas per l’Institut.
Va ser,… Llegeix més»