Certificat català

• Es pot obtenir el Certificat d’acreditació de català a qualsevol institut públic de Catalunya.
  • Cal omplir la sol·licitud i portar-la a la Secretaria del centre amb la següent documentació per comprovar el compliment dels requisits. Si sou alumnes o ex-alumnes del nostre centre i teniu dubtes sobre la documentació a aportar contacteu amb secretaria@iesguillembergueda.cat.

Qualsevol consulta referent a l’acreditació contacteu via correu electrònic (secretaria@iesguillembergueda.cat)

Nivell B

Si tens… Cal haver estudiat Documents que cal presentar
Títol graduat escolar (EGB) Haver cursat tota l’EGB a Catalunya i s’hagi cursat la matèria de llengua catalana en la totalitat dels estudis esmentats a partir del curs 1978-1979 Original de :

*DNI, Llibre d’EGB i

*títol de graduat escolar

Títol FP1 Haver cursat tota l’EGB i l’FP1 a Catalunya i s’hagi cursat la matèria de llengua catalana en la totalitat dels estudis esmentats a partir del curs 1978-1979. Original de :

*qualificacions d’FP1 i

*Títol d’FP 1

Nivell C

Si tens… Cal haver estudiat Documents que cal presentar
Títol BUP Haver cursat tota l’EGB i BUP a Catalunya i s’hagi cursat de manera oficial la matèria de llengua catalana en la totalitat dels estudis esmentats a partir del curs 1978-1979. Original de :

*Llibre de BUP i títol de BUP

Títol FP2 Haver cursat tota l’EGB, FP1 i FP2 a Catalunya I s’hagi cursat de manera oficial la material de llengua catalana en la totalitat dels estudis esmentats a partir del curs 1978-1979 Original de :

*qualificacions d’FP1 i FP2

*i Títol d’FP2

Títol BATXILLERAT Haver cursat almenys 3 cursos de PRIMARIA i 5 entre ESO i BATX a Catalunya i s’hagi cursat la matèria de llengua catalana en la totalitat dels estudis mínims esmentats. Original de:

*DNI, Llibre d’ESO,

*Llibre de Batxillerat i

*Títol de batxillerat

Títol ESO Haver cursat almenys 3 cursos de PRIMARIA i tota l’ESO a Catalunya i s’hagi cursat i aprovat la matèria de llengua catalana en la totalitat dels estudis mínims esmentats. El requisit d’acreditació d’haver aprovat la matèria de llengua catalana és d’aplicació als títols de graduació en educació secundària obtinguts a partir del curs 2007/2008. Original de :

*DNI

*Llibre d’ESO

*i Títol d’ESO

Més informació Consorci per a la Normalització Lingüística .