ACTE DE COMIAT DELS ALUMNES DE 2n de BAT

Dimecres, 28 de maig de 2008, a les 8 del vespre i al Pavelló de Suècia de Berga, va tenir lloc l’acte de comiat dels alumnes de 2n de BATXILLERAT, promoció 2006-2008, formada per 69 alumnes.
Aquest acte va estar presidit per la Consellera de Justícia, Montserrat Tura, que va estar acompanyada per l’alcalde de Berga, Juli Gendrau, per la presidenta del Consell Comarcal del Berguedà, Montserrat Ribera, així com per la diputada i alcaldessa d’Olvan, Judit Carreras.

Durant el seu parlament, la consellera de Justícia de la Generalitat, Montserrat Tura, va comentar que els joves d’avui dia no ho tenen fàcil a l’hora de fer-se grans: ‘iniciar la formació universitària o entrar al món laboral és molt diferent d’anys enrere perquè tot s’ha internacionalitzat i globalitzat. Es trobaran amb un món molt diferent i a vegades amb els efectes negatius de la globalització’. En aquest sentit, Tura els va advertir que ‘no perdeu mai els vostres orígens, sentiu-vos arrelats al Berguedà’.
L’acte es va tancar amb la interpretació de les cançons ‘La filadora’ i ‘Caresse sur l’ocean’, a càrrec de la coral de l’institut, sota la direcció del professor del nostre Centre, Pere Camprubí.