Visita de les noies de Science Girls a la UPC Manresa

El dijous 18 de maig les noies que estan treballant en el projecte Erasmus+ Science Girls van anar de visita a la UPC de Manresa. Ara el projecte està en la segona fase en la qual han de veure com les dones i la ciència són una realitat dins la societat. Per això, la professora Dolors Grau va organitzar una visita guiada on les noies van ser rebudes per la directora de la UPC, Sra. Rosa Argelaguet , i després van poder veure com diferents professores, becàries i doctorandes treballen a la universitat. Al final de la visita hi va haver un acte on es va presentar un estudi sobre les dones matriculades a la UPC Manresa els últims 10 anys, després 4 exalumnes de la universitat van explicar la seva experiència com a dones al món laboral i per últim les nostres alumnes van explicar la feina feta dins el Science Girls. Al final de l’acte ens van regalar el llibre “Women in science, 50 fearless pioneers who changed de world” que donarem a la biblioteca de l’institut per qui vulgui consultar-lo.

Podeu veure més fotos clicant la imatge.

IMG_20170518_183812