Sortida dels alumnes de 1r de BAT de Física al CRECIM de la UAB

El passat 14 de febrer els alumnes de Física de 1r de Batxillerat, van fer una sortida al CRECIM (Centre de Recerca per a la;Educació Científica i Matemàtica) de la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona). Durant tot el matí, van realitzar una activitat experimental al laboratori, que va consistir en l’anàlisi d’un salt de puenting. En aquesta pràctica, que s’emmarca en el projecte REVIR (Realitat-Virtualitat), calia investigar els factors dels que depèn l’elasticitat d’una corda, estudiar les forces que actuen sobre un saltador en els diferents trams que es poden considerar en un salt de puenting, fer prediccions dels gràfics de moviment i, finalment comparar-les amb els resultats experimentals obtinguts al laboratori. Ara ja sabem com aconseguir un salt de puenting emocionant i, a l’hora, segur!

La sortida va finalitzar amb un recorregut pel campus de la UAB.

Podeu veure més fotos clicant la imatge.

2016-17crecim2