Grandes Profes, Grandes Iniciativas

Pleure pas chérie. L’affiche.

El cartel

2016-17grandes_profes

Alumnos de 4º de ESO y 1º de Bachillerato participarán en la 4ª edición del concurso “Grandes Profes , Grandes Iniciativas” que organiza la  Fundación  Atresmedia y Samsung.

Desde el instituto la profesora Vicen Peiró, del departamento de llenguas extranjeras, es quien tutoriza este proyecto. El concurso está orientado a impulsar la calidad educativa mediante el reconocimiento y la difusión de iniciativas inspiradoras, innovadoras y de gran impacto.

El trabajo se está haciendo totalmente en francés y se ha de presentar antes del dia 31 de marzo.

Alumnes de 4rt. d’ESO i 1r. de Batxillerat participaran a la 4a edició del concurs “Grandes Profes, Grandes Iniciativas” que organitza la  Fundación  Atresmedia i Samsung.

Des de l’institut la professora Vicen Peiró del departament de llengües estrangeres és qui tutoritza aquest projecte.El concurs està orientat a impulsar la qualitat educativa mitjançant el reconeixement i la difusió d’iniciatives inspiradores, innovadores i de gran impacte.

El treball s’està fent totalment en francès i s’ha de tenir enllestit abans del dia 31 de març.

Pleure pas chérie

LE trailer de l’année