Acte de presentació dels treballs de recerca del curs 2017-2018 dels alumnes de 2n de BAT del Berguedà.

El dimarts 24 d’abril  a les 17:30 va tenir lloc, al pavelló de Suècia de Berga, la presentació del recull  dels 35 millors Treballs de recerca del Berguedà dels  183 alumnes, que han fet el treball de recerca en els següents centres educatius: Institut l ‘Alt Berguedà, Institut Pere Fontdevila, Institut Guillem de Berguedà, Institut de Puig-reig i Escola Xarxa. Aquest acte és un reconeixement a la tasca d’aquests estudiants que, amb esforç, constància i dedicació, han reeixit de forma excel.lent.

El periodista berguedà, Carles Solà, i director del programa 30 minuts de TV3 amb la conferència “Periodisme en temps de fakes” ens va fer reflexionar sobre les  informacions falses, cada vegada més presents en la nostra societat i que posen en perill la credibilitat dels mitjans de comunicació que fan una feina rigorosa seguint el Codi Deontològic del periodisme.