VISITA XAVI PUJOLS

Avui ens ha visitat en Xavi Pujols que pateix paràlisi cerebral des dels 3 mesos d’edat. Ha fet dues xerrades molt interessants, primer a les alumnes del CFGM D’ATENCIÓ A PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA i posteriorment als alumnes de primer d’ESO A.
Properament tornarà a venir per explicar la seva situació als alumnes dels altres dos primers.
Els alumnes han quedat impressionats per la lluita i constància del Xavi que malgrat la seva situació intenta tirar endavant i no vol perdre’s res del que la vida ens ofereix, concerts, viatges, esport… El seu objectiu és ser independent al màxim i gaudir de la màxima llibertat possible. Ha fet més de 15 viatges arreu del món i el que més el va impressionar va ser un que va fer a l’Índia.”

“Per saber més coses sobre la paràlisi cerebral podeu mirar aquest vídeo.”