Sortida Cosmocaixa alumnes de física i química de 4t ESO

El dia 16/04/2018 els alumnes de 4t d’ESO que estudien la matèria de Física i Química van realitzar durant 3 hores a Cosmocaixa un Taller de Física i química per una conducció segura.

El taller planteja investigar, aplicant la indagació, aspectes de la seguretat vial relacionats amb la física i la química, com la distància mínima entre vehicles. Es repta a construir les seves explicacions científiques relacionant conceptes com força, MRUA, gas ideal o velocitat d’una reacció química, amb dades extretes del control de variables i de la interpretació de gràfics del disseny experimental. Finalment, construeixen un airbag i simulen un xoc on aquest s’infla.

Podeu veure més fotos clicant la imatge.