POL I LLUC AMB DANSA URBANA A SEGON D’ESO

La companyia Brodas Bros ens ha visitat i els alumnes de segon d’ESO han pogut gaudir de la història d’aquests artistes, els germans Pol i Lluc Fruitós, companyia catalana de dansa i cultura urbana i conèixer de les seves pròpies fonts els seus workshops.

Els seus espectacles són “Hiphop Dansa urbana”, “IVA inclòs”, “Solo2”, “Hipstory” o “Brodas Bros”.
Aquest últim, estrenat l’any 2010 al Teatre Victòria de Barcelona amb més de 25.000 espectadors i posteriorment representat al Teatro Compac de la Gran Via de Madrid, ha estat l’espectacle de dansa urbana de gran format amb més repercussió a nivell estatal. La seva última creació és “Concierto Concepto” estrenat oficialment a Barcelona dins el Festival GREC 2012 i que posteriorment es presentà en temporada al “Mercat de les Flors”.
També han aparegut en vídeo clips de Chambao, Toni Santos, Jordine Taylor… així com en diversos anuncis televisius i pel·lícules, com: “La máquina de bailar” (Santiago Segura), “Yo soy la Juani” (Bigas Luna) i “El sexo de los ángeles” (Javier Villaverde) entre altres.