REGAL SOSTENIBLE

De ple en la campanya de Nadal i en plena crisi, els alumnes d’ESO han fet tallers sobre regals sostenibles, aprofitant materials a l’abast per tal de reconstruir nous objectes o detalls decoratius que millorin l’ambient. Hi ha hagut molta creativitat, vistositat i esperem que… Llegeix més»

NADALES A L’HOSPITAL

Els alumnes de 1r C de l’institut van anar a cantar nadales a la quarta planta de l’hospital Sant Bernabé. Van cantar un repertori de cançons tradicionals del Nadal que van agradar molt al públic.
Posteriorment van regalar una felicitació a cada un dels malalts al… Llegeix més»

ESTRENEM NOVA WEB

Hem canviat el format de la web de l'institut. La intenció és que la informació quedi més estructurada i clara.El canvi més important és a la capçalera. El dibuix de l'institut és obra d' Eva Serra exalumna i exprofessora del nostre centre. Li donem les… Llegeix més»

ANELLAMENT D’OCELLS – 1r ESO

El passat diumenge dia 13 de novembre, alguns alumnes de 1r d'ESO van participar en una jornada d'anellament científic d'ocells, dirigida per membres de l'Institut Català d'Ornitologia (ICO).Aquesta és una activitat que serveix per recopilar dades sobre els ocells que podem trobar a les nostres… Llegeix més»

SORTIDA TUTORIA 2 ESO

El passat dimarts dia 25 d’octubre els alumnes de 2n d’ESO van anar a Queralt com a sortida de tutoria. Es van conèixer una mica més com a companys de centre i van gaudir de la muntanya i del paisatge de tardor . Van passar… Llegeix més»

VISITA 2n de BATXILLERAT al CRECIM

El dia 19 d'octubre els alumnes de 2n de batxillerat que estudien la matèria optativa de física han anat al CRECIM (Centre de recerca de ciències de la UAB) per a realitzar una activitat REVIR (Realitat virtual) sobre Educació acústica i musical. Aquestes sessions de… Llegeix més»

ENTREVISTA AL MAG LARI

El passat diumenge dia 9 d'octubre el Mag Lari va actuar al teatre Patronat amb l'espectacle “Somriures i màgia”. Els reporters de ràdio Pedret van aprofitar l'ocasió per fer-li una entrevista que podeu escoltar aquí.
Entrevista MAG LARI