ESTEM DE DOL !

El Pere Vilalta Valentí ha mort als 53 anys a Berga.

El dimecres 16 de novembre es faran els funerals a les 16 hores a l’església parroquial de Berga.

Ha estat durant 29 anys a l’Institut Guillem de Berguedà com a professor de llengua i literatura castellana.

TROBADA DE DELEGATS

Enguany es farà la trobada de delegats el 29 de novembre amb alumnes de 1r a 4t ESO de tota la comarca per tal de potenciar la funció del delegat i donar a conèixer el paper comunicador que tenen i han de representar.

MEETING a BERGA del PROJECTE COMENIUS

El dilluns 21 d’octubre arriben a Barcelona diversos responsables ( 4 de Debica: Stanislaw Rokosv, Krzysztof Madej, Zdzislaw Siwula i Miroslaw Szymanski; i 5 de suècia: Lennart Olsson, Rune Berglund, AnnChristin Thimon, Henry Dahlström i Lennart Rose’n) de l’intercanvi entre alumnes de Suècia i Polònia… Llegeix més»

BENVINGUT A LA NOVA WEB

Engeguem la nova pàgina web del centre, amb un nou disseny i noves possibilitats.

S’hi poden penjar notícies, disposa d’un calendari amb les dates i actes més rellevant per al funcionament del centre, …..

També té una imatge de la webcam, galeries de fotos, així com diversos… Llegeix més»

PROJECTE COMENIUS

L’agència estatal del programa europeu Sòcrates ha aprovat un Projecte comenius per desenvolupar un intercanvi juntament amb instituts de Polònia i Suècia durant dos cursos.

La primera trobada de professors va ser a Debica (Polònia) el passat 18 de maig.

El departament d’anglès i en concret… Llegeix més»

NOTES DE SELECTIVITAT

Aquest juny han participat 61 alumnes de segon de Batxillerat a les PAU i entre ells, 2 alumnes han aconseguit més de 9 a les proves: el Miquel Ferrer Puigdellívol i l’Anna Burniol Fígols. La seva nota mitjana final per accedir a la universitat ha… Llegeix més»

LLIBRES DE TEXT CURS 2005-06