Ves a

La biblioteca del centre està situada a la planta baixa de l’edifici. Té una capacitat per unes 50 persones.

Disposem d’un fons de més de 5800 documents, entre obres de caràcter general i especialitzades. També hi ha un apartat de novel·la juvenil, un de còmic, una amplia secció de novel·la, i DVDs.

Pel matí la biblioteca està oberta per estudi o lectura lliure a l’hora del pati, de dl a dv de 11:00 a 11:30. Amb l’objectiu de reduir el temps de pantalles, no està permès l’ús del mòbil ni de l’ordinador.

Per accedir a la biblioteca a l’hora del pati cal haver esmorzar primer, no es permet l’entrada de cap tipus de menjar. Tampoc es permet entrar a la biblioteca passades les 11:10.

A la tarda la biblioteca resta oberta per a l’estudi i consulta, ja que de dilluns a dijous tenim l’ajuda d’una bibliotecària que la manté oberta a la comunitat educativa.

L’horari d’atenció a l’alumnat és de dl a dj de 13:30h. a 17:30h.

Durant aquestes hores, es poden consultar lliurament els llibres, revistes i d’altres documents dels fons. Un cop consultats s’han de deixar al taulell indicat i la persona responsable de la biblioteca els tornarà al seu lloc.

La sol·licitud de llibres en préstec es pot fer de dues maneres:

• Presencialment durant les hores d’atenció a l’alumnat.
  • Online prement la icona “PRÉSTEC BIBLIOTECA” de la pàgina web i seguint les instruccions.