Teatre 4t ESO: La casa de Bernarda Alba

L’alumnat de 4t d’ESO va veure el passat dijous una representació de l’obra de Federico García Lorca, La casa de Bernarda Alba, a la Sala Calassanç. Aquesta obra de 1936 va ser l’última que va escriure el seu autor abans de ser afusellat per les forces franquistes, i reflecteix la situació que patien i encara avui pateixen moltes dones arreu del món, oprimides per prejudicis i discriminacions socials, religiosos, culturals, etc.

En acabar la funció, l’alumnat va poder conéixer de prop la preparació i la feina de les actrius en un col·loqui molt enriquidor.

JUNTA DE L’AFA DEL MES DE MARÇ

El proper dilluns 4 de març de 2024, a les 20h., celebrarem la reunió ordinària de la Junta de l’AFA de l’Institut Francisco de Goya. La reunió serà  presencial i és oberta a tothom.
L’ordre del dia de la reunió serà el següent:

1. Informació de l’Institut:

.      Seguiment… Llegeix més»

JORNADA PER LA PAU

El dimarts 30 de gener  a l’hora del pati, l’Elisa Capel de la Chica (del servei d’informació juvenil del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Barcelona) durà a terme  una activitat amb motiu de la Diada de la pau i no-violència.