Les alumnes de TPIG realitzen una jornada participativa a Reus

El dia 16 de març les alumnes de 2n de Promoció per a la Igualtat de Gènere vam organitzar una jornada participativa amb el títol: “Una mirada feminista per una ciutat més justa i igualitària”. La jornada es va celebrar al Centre Cívic del barri del Carme i va ser tot un èxit. Vam crear un espai obert a la ciutadania on debatre sobre temes que ens afectes a la vida quotidiana: salut, laboral, educació i migracions. Els resultat d’aquestes jornades, en forma de propostes de millora, seran entregats als organismes competents perquè en puguin fer ús i millorar la vida de les dones i dels homes a la ciutat de Reus.