L’alumnat de 1r d’Atenció a Persones amb Dependència participa a la 1ª jornada “Ganxetada FOL”

El passat dimecres 18 d’abril es va portar a terme la primera edició de la jornada “Ganxetada FOL” que versa sobre el coneixement de les institucions relacionades amb l’àmbit laboral i emprenedor a la ciutat de Reus, abordant-ho des de la metodologia Outdoor Training que es basa en l’aprenentatge experiencial, així com en el foment de l’ús responsable i professional de les TIC, a través de les quals van desenvolupar les activitats. També vam treballar la marca personal i la importància de les xarxes socials com a mètode per difondre bones pràctiques en entorns laborals.

L’alumnat participant en aquesta jornada va ser el de 1r de CFGM d’Atenció a Persones amb Dependència, i la resposta que van tenir va ser força positiva.

Des del Departament de FOL volem agrair la predisposició i la responsabilitat mostrada per l’alumnat per a que l’activitat es pogués dur a terme correctament. Esperem que us hagi agradat ! REPETIREM !

Pau Lluch i Daniel Fortuny.