L’IFE a la parada del Mercat Central

Alumnes del cicle formatiu IFE ‘Cures d’animals i espais verds’ de l’Institut Gaudí han plantat una parada al Mercat Central per primera vegada. Els alumnes han posat a la venda les verdures i hortalisses de temporada que cultiven al pati del mateix centre educatiu; ho fan a partir de llavors oblidades i sense l’ús de productes químics per al control de plagues.… Llegeix més»

I TU, QUÈ FARÀS?

L’equip de Ciències Ambientals de tercer d’ESO hem volgut donar a conèixer persones que tot i la seva joventut estan implicades en portar a terme accions a favor del planeta.
Agraïm la col·laboració de l’Aula Oberta i us animem a formar part de la solució.

Projecte d’innovació EstudiArt

L’alumnat dels diversos perfils de PFI ha estat treballant durant dues setmanes un projecte transversal de mòduls professionals i mòduls generals basat en diverses obres d’art.

• PFI Fontaneria La forja de Vulcà – Diego Velázquez
  • PFI Hoteleria La boda camperola – Pieter Brueghel
  • PFI Perruqueria  The Toilet of a Roman Lady – Simeon Solomon
  • PFI Sanitari L’extracció de la pedra de la bogeria – El Bosco
  • PFI Vendes The Mask Seller – Cesare Mariani

Coneixes el Batxillerat General?

T’agraden tant les ciències com les humanitats? No saps quin itinerari de Batxillerat
triar? Vine a conèixer el Batxillerat General!

Un Batxillerat més obert pel que fa a la tria de matèries, ideal si no tens clar què estudiar o t’interessen matèries de diferents itineraris.

Som l’únic centre del Baix Camp on s’imparteix. Si vols que t’informem personalment, escriu-nos a secretaria@insgaudi.net.

T’hi esperem!