L’alumnat de 4t d’ESO visita el campus Sescelades de la URV

El passat 4 d’octubre, els alumnes de 4t ESO que cursen l’itinerari cientificotecnològic van visitar la facultat de química al campus Sescelades de la URV.

L’activitat va consistir, entre altres, en una petita xerrada on es va parlar dels estudis universitaris que ofereix la facultat i una visita per algunes instal·lacions.

A continuació es va dur a terme una pràctica d’aïllament del material genètic del tomàquet. Els nostres alumnes han après a extreure i visualitzar l’ADN en un entorn professional de laboratori.

En termes generals, ha estat una experiència que ha agradat a tothom per l’entorn i les possibilitats d’aprenentatge .

Gràcies a tots per la motivació i l’interès en la sortida organitzada pel Departament de Ciències Experimentals