L’Institut Gaudí guanya el 1r premi de Mobilitat Segura

Els alumnes Pablo Burgueño, Dani Juárez, Ana López i Sergi Morales han guanyat el 1r premi del XXVIIIè Concurs Escolar Local d’Educació per una Mobilitat Segura (categoria 1r d’ESO).

El concurs consistia en un part teòrica on calia demostrar els coneixements relatius a normes de circulació i senyals de trànsit, les habilitats a l’hora de reparar una punxada en una càmera de bicicletes i altres qüestions relatives a normativa; i una part pràctica on calia recórrer amb kart i amb bicicicleta un recorregut tot respectant les normes de circulació. Per complicar-ho una mica més, en cert moment calia desviar-se per una zona d’obres estreta i avançar per un eslàlom de cons. Tota una exhibició d’habilitat!

El passat divendres dia 15 de juny, dia de la cerimònia d’entrega del premis, vam celebrar-ho juntament amb els altres centres classificats, on a més de recollir els obsequis vam poder compartir un esmorzar tots junts. Enhorabona a tots!