XXIII Cangur de la SCM

El passat 15 de març el nostre centre va tornar a ser seu de la Prova Cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques. Aquesta és la data que fixa l’Associació internacional Le Kangourou sans frontières, el tercer dijous de març.

En el “cangur dels grans” (4t d’ESO i batxillerat) varen participar prop de 340 alumnes de diferents centres: Institut Roseta Mauri, Escola Puigcerver, Col·legi Maria Rosa Molas, Institut El Morell i l’Institut Gabriel Ferrater, i 140 per al “cangur 123” (convocatòria per a 1r, 2n i 3r d’ESO), tots ells del nostre centre. Les dades de participació a tota Catalunya foren espectaculars, un total de més de 110.000 noies i nois.

Els resultats es faran públics el dia de Sant Jordi, i ja farem menció dels millors classificats.

A tots ells moltes gràcies per participar-hi, així com a tot el professorat del centre afectat per l’ocupació d’aules i espais.