Xerrada informativa sobre estudis a França

El dilluns11 de desembre, a les 18h, tindrà lloc a l’Institut Gabriel Ferrater una sessió informativa sobre orientació dels estudis universitaris, organitzada pel nostre centre, el Departament d’Ensenyament i l’Ambaixada de França, a través de l’organisme Campus France.

Campus France depèn dels Ministeris d’Afers Exteriors i d’Educació de França i s’encarrega de la promoció dels ensenyaments superiors, de les estades formatives i de la mobilitat dels estudiants a l’estranger.

Aquesta sessió informativa s’adreça especialment al professorat i a l’alumnat Batxibac i a alumnes que estiguin interessats en fer estudis a França; i també a les famílies, és clar. Es donaran informacions sobre els estudis al país veí, procediments d’inscripció, preus de les matrícules, ajudes i beques i altres temes d’interès pràctic per a alumnes que pensen anar a estudiar a França. Després de la xerrada, es procedirà a un torn obert de preguntes per tal d’aclarir els dubtes que es puguin tenir.