Visita a la seu central del Batxillerat Internacional a la Haia

Els alumnes de primer de Batxillerat Internacional del nostre Institut han visitat la seu central del Batxillerat Internacional a La Haia, i també el Liceu Rijnlands d’Estudis Internacionals a prop de Leiden, als Països Baixos. Durant quatre dies, els nostres alumnes han pogut aprendre moltes coses sobre el funcionament intern del Batxillerat Internacional i la seva dimensió global. A més, han observat directament com s’implementa el Programa del Diploma del BI a un institut d’ensenyament secundari holandès, i han entrat en contacte amb altres alumnes d’un altre país. Ha estat una experiència molt profitosa i enriquidora.

El viatge ha servit també per a fer altres visites culturals, com la mateixa ciutat d’ Àmsterdam i els museus The Eye, de cinema, i el Rijksmuseum, un dels museus d’art més importants del món.