VIII Olimpíades espanyoles de Geologia

El dissabte 1 d’abril es van celebrar a Béjar (Salamanca) les 8enes Olimpíades de Geologia organitzades per l’Asociacion Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT). Laura Reina Méndez, alumna de 2n de batxillerat, competí representant a Tarragona, juntament amb Aitana Yturgoyer, de Valls. Hi participaren 85 estudiants seleccionats entre prop de 3000 competidors.

Ha estat un cap de setmana intens dedicat a la geologia i a la convivència d’aquests estudiants de totes les comunitats autònomes. Desprès d’un examen test individual van fer una prova gimcana que puntuava per a la classificació general. Cal destacar que dels vint representants tarragonins a les diferents edicions de les Olimpíades, onze han estat alumnes del nostre institut.

Més informació en aquest document