VIII Olimpíades de Geologia de Catalunya

El passat 3 de febrer es va disputar a la Facultat de Psicologia de la URV la fase provincial de les VIII Olimpíades de Geologia de Catalunya.

captura

Hi participaren 63 alumnes de diversos centres, entre ells 11 alumnes de Ciències de la Terra del nostre Institut. Van fer un seguit d’exàmens teòrics i pràctics de roques, minerals, fòssils, mapa geològic i problemàtica ambiental.

img-20170203-wa0004

img-20170208-wa0007

Laura Reina, alumna de 2n de Batx,  quedà en segona posició i anirà a Salamanca a finals de març a la fase estatal de les Olimpíades. En cas de quedar entre els quatre primers classificats participaria a la competició internacional que enguany serà a França. Amb Laura ja seran 11 els alumnes del centre que representen a Tarragona a la fase espanyola.

img-20170208-wa0011

La resta de l’equip ha fet un paper molt destacat, en els primers llocs: Martí Mestre (4t), Andrés Felipe López (5è), Ariadna Morell (7a) i Mar Llobet (9a).

captura