VII Olimpíada de Geologia de Catalunya

El passat 26 de febrer 86 alumnes de 9 centres van participar a la Fase Territorial de la VII Olimpíada de Geologia de Catalunya. A la Facultat d’Educació i Psicologia de la URV van fer uns exàmens teòrics i pràctics, amb reconeixement de minerals, roques, fòssils, anàlisi del mapa geològic i qüestions tipus test. Del nostre institut hi van participar 16 alumnes de Ciències de la Terra i del Medi Ambient de 1r i 2n de batxillerat, que van assolir un èxit absolut.

P1150797

Aina Besora, Laura Peralta i Júlia Juanpere van ser les tres primeres classificades i formaran l’equip que representarà Tarragona a la VII Olimpíada Espanyola, que tindrà lloc a Jaca del 8 al 10 d’abril. Allí competiran per un dels quatre llocs de la Fase Internacional que es farà al Japó a l’agost.

I

Divendres 11 de març, a les 19 hores, a la Sala de Graus del Campus Catalunya de la URV, es lliuraran els premis. En aquest mateix acte es farà la conferència Geologia i clima: una aproximació a la reconstrucció dels climes antics des del registre geològic a càrrec del Dr. Ramon Salas, enginyer tècnic agrícola i geòleg i professor de la Universitat de Barcelona. Hi esteu convidats.

És la tercera vegada que tot l’equip de Tarragona està format per alumnes de l’Institut.