Viatge a Albi

Com cada any, els alumnes de 3r d’ESO que fan francès han passat quatre intensos dies a Albi, al sud de França. Després de visitar la Cité fortificada de Carcassonne, a Albi han visitat la catedral de Sainte-Cécile, el museu Toulouse-Lautrec, i han passejat fent un joc de pistes per descobrir aquesta “ville rose” patrimoni de la Unesco.

A més, els alumnes han estat rebuts a l’ajuntament per l’alcaldessa, que ha lliurat a la professora de francès Marisol Arbués la medalla municipal per la seva fidelitat amb la ciutat i la seva tasca de promoció cultural, social i educativa entre l’alumnat. Només amb el nostre institut ja fa 14 anys que fa aquest viatge.

A més d’aquestes activitats, se n’han fet de moltes altres com bowling, karting, lasergame… i trobades amb alumnes francesos de dos instituts. El viatge s’acaba amb una festa de comiat amb nois i noies francesos d’un lycée i la visita a la Cité de l’Espace a Toulouse.

Més informació al blog de francès i més imatges a l’Instagram de francèsinstagram.com/flegabrielferrater