V Copa Cangur 2018

El nostre centre va ser el passat dia 25 de gener seu de la primera fase de la 5a edició de la Copa Cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques. Van participar divuit equips, de set alumnes de 3r i 2n d’ESO cadascun, procedents de 10 centres públics i privats de Reus: instituts Salvador Vilaseca, Gaudí, Baix Camp, Lluís Domènech i Montaner, Roseta Mauri i Gabriel Ferrater, l’institut-escola Pi del Burgar, l’Escola Puigcerver, Col·legi Maria Rosa Molas, i Col·legi Pare Manyanet. Van participar en total 126 alumnes.

Els nostres representants van ser els equips 18, format per Marc Zabalia, Guillem Romera, Albert Torrents, Eduard Altés, Ferran Mestre, Eudald Gil i David Xifré i l’equip 17, format per Aitana Canto, Iris Vázquez, Kawthar Khattouti, Hèctor Guerrero, Anna Ruano, Marta Fons i Júlia Martori, que van quedar en primera i tercera posició, respectivament. La nostra més cordial enhorabona a tots ells.

La fase final per als equips destacats de la primera fase  està prevista per al dia 1 de març de 2018 al Tecnocampus de Mataró.