Problemes a l’esprint per a equips de 1r i 2n d’ESO

El passat dimecres, 21 de febrer, un grup d’alumnes de 1r i 2n d’ESO va participar al concurs Problemes a l’esprint, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques, la FEEMCAT i el CREAMAT

Aquests alumnes, reunits a l’aula d’informàtica, van accedir al taulell de joc i, treballant en subgrups, van anar intercanviant idees i  debatent estratègies i resultats fins a trobar la resposta correcta als 10 reptes del concurs. El moment més emocionant va ser quan, en enviar les respostes, van veure que no hi havia cap errada També van acceptar tres reptes “de propina”, que van resoldre satisfactòriament. L’endemà es van publicar els resultats i van veure que entre els 172 equips participants eren mencionats com a destacats per haver trobat les solucions en menys de 3000 s.

Donem l’enhorabona a tots els participants, que van passar una bona estona fent matemàtiques i que van aconseguir  un resultat tan meritori.

Més informació  a Problemes a l’esprint