Lliurament dels XXII Premis Cangur

Dilluns 29 de maig va tenir lloc al Teatre Poliorama de Barcelona l’acte presidit per la Sra. Meritxell Ruiz, Consellera d’Ensenyament, de lliurament dels XXII premis Cangur que la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) atorga als guanyadors de les proves matemàtiques en les diferents categories i modalitats de competició.

IMG_3277

Enguany el David Xifré, alumne de primer d’ESO del nostre institut, va quedar desè de Catalunya en la modalitat individual anomenada Proves Cangur, celebrades el 16 de març en què hi van participar més de 102.000 alumnes d’arreu de Catalunya, 20.467 dels quals en la prova de nivell de 1R ESO. Val a dir que, tot i que ell ha estat l’únic premiat, entre el 2% millors de la seva categoria hi ha 17 dels nostres alumnes i 3 d’ells, Eudald Gil Galindo, Àngel-Joan Moran Margalef i Gerard Romero Alvarez, han rebut una menció honorífica, que s’atorga a l’1% dels participants amb millors puntuacions. Moltes felicitats a tots ells!

Canguro-1