Intercanvi amb alumnes de Perpinyà

Del 5 al 8 d’abril, 38 alumnes de l’institut Jean Lurçat, de Perpinyà, i els seus professors van ser acollits pel nostre Institut i les famílies dels seus “correspondants”. Els reusencs ja havien viatjat al febrer a Perpinyà i tothom esperava amb impaciència la segona part de l’intercanvi.

El programa preparat va ser molt intens: es van combinar les classes a l’institut amb diverses activitats de caire lúdic i cultural: visita de Tarragona, joc de pistes pel centre de Reus, recepció a l’Ajuntament, excursió al Delta de l’Ebre…  El principal objectiu de l’intercanvi, conèixer la llengua i el patrimoni cultural de Perpinyà i de Reus, s’ha complert amb escreix.

delta

Els joves del nostre institut han valorat molt positivament les activitats realitzades i l’aprenentatge de la llengua i cultura franceses, però, sobretot, els lligams que s’han establert entre ells.

Més informació al blog del departament de Francès…