I Jornada de la Francophonie a Reus

El passat 11 de març el Collège Français de Reus i els dos centres que imparteixen Batxibac a Reus, l’Institut Baix Camp i l’Institut Gabriel Ferrater, es van trobar a Cal Massó per celebrar conjuntamente la I Jornada de la Francophonie a Reus.

fran1

La Francophonie és una comunitat amb una llengua comuna, el francès, i amb uns valors universals com la democràcia, la solidaritat, la llibertat i el respecte.  índice

Els alumnes i professors van estar acompanyats per representants de l’Ajuntament i del Departament d’Ensenyament. La Regidora d’Ensenyament i Política Lingüística, Maria Dolors Sardà, va destacar el fet que per primera vegada a Reus es dugui a terme aquesta Festa de la Francofonia; també va posar en valor “la riquesa que aporten els estudis de francès com a eina per a accedir a la gran i diversa comunitat cultural francòfona d’arreu del món”.

Més informació al blog del Seminari de Francès i a  Canal Reus Notícies