Festa de graduació de la Promoció de Batxillerat 2016-2018

El passat divendres 1 de juny es va celebrar l’acte de graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat, de la promoció 2016-2018. Va ser un acte emotiu, amb presentació i actuacions dels propis alumnes, amb lectura de poemes, dansa, música i cançons, davant d’un nombrós públic format per familiars, companys, amics i professors. Després del lliurament de les orles a tots els alumnes i les Mencions i Matrícules d’Honor, es va fer un acte informal al jardí de la cafeteria, amb aperitiu, photocool i molt bon ambient. Cliqueu sobre el collage per vuere més imatges a Google Photos. Agraïm les imatges que ens han passat l’Andreu, Carla i Laura.