Puntuacions Cangur 2018

El passat dia 15 de març, el nostre centre va tornar a ser seu de la XXIII edició de la Prova Cangur, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques.

Varen participar 370 alumnes de l’institut (un total de més de 112.800 a tota Catalunya), amb uns resultats globals molt bons.

Els classificats entre els millors, puntuacions per sota del 6%, per ordre intern, van ser:

• 1r ESO (22773): Xin Serra Reche, Laia Aguiló Vidal, Anaïs Dos Santos López, Brenda Berton Suárez, Chen Xin Tang Qiu.
  • 2n ESO (20696): 1David Xifré Palacios, 2Eudald Gil Galindo, Marta Fons Grau, Jose Martin Alcaraz, Anna Mongelos Amill, Yeray Maciar Acorta
  • 3r ESO (18063): Hèctor Guerrero Torres, Eduard Altés Xifré, Guillem Romera Marca, Gerard Pinyol Lozano, Iris Vázquez Torrijos
  • 4t ESO (9361): Laia Xifré Palacios
  • 1r BAT (5669): 2Aloma Pérez Monné, Eloy Rozas Gil, Mireia Morelló Adzeries
  • 2n BAT (3697): Gerard Romero Álvarez, Stefania Grozavu, Àngel-Joan Moran Margalef, Marcel Torné Villasevil
    Moltes felicitats a tots!

1 El millor alumne del nivell.  2 Entre l’1% de les millors puntuacions.