Aules netes

FINAL  AULES NETES, ORDENADES I EDUCADES  2017-18

Engeguem el projecte d’aules netes i educades 2017-18 . A partir d’aquesta setmana i fins a final de curs els alumnes de 1r i 2n d’ESO participaran en la 3a edició del concurs AULES NETES I EDUCADES, en el qual es valorarà l’estat d’ordre i neteja de les aules, manteniment dels llibres socialitzats i el comportament dels alumnes a l’aula

Bases principals  del concurs:

1  –  En el projecte participen  els grups  de 1r i 2n d’ESO.

2  –  Es valorarà l’estat d’ordre i neteja de les aules:  taules i cadires ben col·locades i netes, pissarra, paperera, terra net i sense papers ( total 10 punts). El personal de neteja també avalua  les aules i omple una taula que lliura a la coordinadora mediambiental un cop a la setmana. (total 6 punts)

3 – La puntuació actualitzada es podrà consultar a la pàgina web del centre entre divendres i dilluns.

4 – El grup  de cada  nivell amb més puntuació obtindrà un premi al final del trimestre que determinaran  la coordinadora del projecte i l’administradora del centre.

Ànims nois i noies de 1r i 2n…el poder és vostre!!!

Setmana 1A(B11) 1B(B12) 1C(B13) 1D(P12) 1E(P13) 2A(B21) 2B(B22) 2CB(23) 2D(P22) 2E(P23)

FINAL