Setmana d’orientació acadèmica i laboral

LES ALUMNES DE 1r D’EDUCACIÓ INFANTIL VISITEM LA LUDOTECA “ LA CASA DELS COLORS” 11 de febrer de 2016.

Aquest dijous,  emmarcat dins les sortides d’Orientació Acadèmica i Laboral, hem visitat la ludoteca “La casa dels Colors” de Barcelona.

És un espai ampli i divers, amb multitud de zones diferenciades per tal que els nois i noies fins als  12 anys puguin trobar-se i gaudir de la companyonia,  aprenent  hàbits,  aprenent a compartir  i a tolerar-se  utilitzant el joc com a fil integrador i conductor.

Les responsables de la ludoteca ens han ensenyat i explicat els tipus d’usuaris que gaudeixen de les instal·lacions, normes d’ús , característiques i funcions  dels  treballadors i treballadores del centre i ens han ofert bons consells per a les alumnes que tenen, o poden arribar a tenir, intencions de treballar amb infants en aquest àmbit lúdic.

La visita ens ha agradat moltíssim i ens ha fet descobrir tot un món de possibilitats laborals.