Reforç al servei d’autobusos (L20)

Aquesta setmana s’ha posat en marxa un nou servei a la línia d’autobusos (L20): s’ha reforçat l’horari d’aquesta línia coincidint amb l’entrada a l’institut a les 8 hores i la sortida a les 14:40 hores. Funcionarà tots els dies lectius del calendari escolar.

La sortida del matí serà a les 7:15 h de l’estació de St. Vicenç amb parada (només recollida de viatgers) a:

Estació FGC St. Vicenç – Foneria – La Vinyala – R. Casanova / M. Hernández – Pl de la Vila – Ambulatori – Crta. St. Boi / Col•legi Joan Juncadella – Barcelona / Llobregat (Can Ros) – Barcelona / Bèquer – Pol. Bofarull – CEIP Sant Josep – Centre Cívic – Àlaba – Àvila / Aragó – Aragó / Cadis – Borriana – IES G. Mistral.

La sortida de la tarda serà a les 14:45 h i sortirà de I’Institut G. Mistral amb parada (només per baixada de viatgers) a:

IES G. Mistral – Borriana – Ciudad Real / Còrdova – Ciudad Real – Pl. Narcís Lunes – Verdaguer / A. Guimerà – Ajuntament – Cruïlla del Garro – Anselm Clavé – CEIP La Vinyala – Foneria – Can Coll – Estació FGC St. Vicenç.

El nom que constarà a la pantalla frontal d’aquest autobús serà “Escolar – Gabriela Mistral [ESC – Gabriela Mistral”

Podeu consultar el plànol d’aquest nou servei.