Projecte ApS Construïm il·lusions

APS1617_racosensorial

El projecte ApS Construïm il.lusions del CFGS d’Educació Infantil de l’Institut Gabriela Mistral entra a la recta final. Les alumnes del 2n curs del cicle formatiu estan acabant de construir quatre recursos lúdics els quals, posteriorment, es regalaran a les escoles bressol del municipi.  Els infants de l’escola bressol l’Alegria  podran gaudir del teatre de titelles i del racó d’estimulació sensorial, mentre que els del Petit Mamut rebran el cub mecànic d’estimulació i el racó d’efecte papallona per al pati. A banda d’això, les alumnes del cicle duran a terme una activitat lúdica amb els nens i nenes utilitzant els recursos creats, fet que els permetrà acostar-se a la realitat de l’ofici i posar en joc les seves capacitats com a futures educadores amb infants.

Podeu veure totes les fotografies fent clic  AQUÍ