Jornada de Sant Jordi, divendres 21/4/17

Sant_jordi

Coincidint amb la jornada de Sant Jordi, l’alumnat del centre realitzarà diverses activitats lúdiques i culturals al llarg del matí, repartides entre els diferents nivells de l’ESO.

• Poemes il·lustrats
  • Poemes digitals
  • Recital de poesia
  • Actuacions d’alguns i algunes alumnes del centre
  • Lliurament de premis i reconeixements d’alumnes

Divendres 21/04/17

A les 9h començaran les activitats amb els nois i noies. Per a aquelles famílies que vulgueu que el vostre fill o filla assisteixi al centre a les 8h, el centre estarà obert i amb professorat per poder fer-se’n càrrec.

L’hora de finalització de les activitats serà a les 13:40h, per la qual cosa els nois i noies abandonaran el centre més aviat de l’hora habitual.