Debat “Ara és demà”

araesdema2017v2

El Consell Escolar de Catalunya ha engegat el debat “Ara és demà”, amb el qual vol recollir les aportacions de la comunitat educativa sobre les propostes de futur per a l’educació. Com a centre públic, el Departament d’Ensenyament convida a tots els agents implicats en l’educació (alumnes, famílies, docents, personal de suport, institucions, etc.) a fer-hi aportacions.

Això pot fer-se de manera individual a través de la pàgina de participació. Alhora, també hi ha canals de participació més formals: inscriure’s en els tallers que s’han organitzat en els diferents territoris en els propers mesos, o promoure el debat en el mateix Centre.

En el darrer Consell Escolar del Centre es va considerar que calia oferir aquesta oportunitat de participació a tothom. Així doncs, preveiem organitzar aquesta sessió el dimecres 8 de març. Començarà a les 17:30 i tindrà una durada de 2 hores i mitja com a màxim, inclòs el procés de redacció de conclusions. El debat s’estructura en cinc eixos de reflexió.

Tal com vam acordar al Consell Escolar, comencem fent un sondeig per conèixer la disponibilitat. Per tant, abans de res, us demanem que feu saber si teniu interès a participar-hi emplenant aquest formulari: