Qui sóm

L’IES Gabriela Mistral es troba al barri de la Guàrdia, a Sant Vicenç dels Horts. Va començar a funcionar de manera provisional a les instal·lacions municipals de la foneria al 1996 per a donar resposta a les necessitats de places escolars que tenia la vila. Comptava amb 117 alumnes, en quatre grups de 1r d’ESO, 10 profesors, 1 conserge i el personal de neteja.

Desde l’any 1999 disposem del nou edifici, on actualment tenim més de 600 alumnes entre ESO, Batxillerat i Cicles formatius. Un equip aproximat de 65 professors, una TIS, tres conserges, dues administratives i dos membres de personal de neteja.

L’alumnat es troba dividit en 30 grups: 18 d’ESO, 3 de Batxillerat i 9 de Cicles Formatius de les famílies de “Serveis Socioculturals i a la Comunitat” i de “Informàtica i Comunicacions”

S’hi imparteixen estudis d’ESO, Batxillerat (Humanístic-Social, Tecnològic i de Ciències de la Salut), dos Cicles Formatius de Grau Mitjà (Atenció a les persones amb situación de dependencia  i Sistemes Microinformàtics i Xarxes)  i dos Cicles Formatius de Grau Superior (Educació Infantil i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma adaptat per les empreses de logística).