Concurs Odissea 2017

Del 6 al 9 de febrer els alumnes de Llatí de 4t d’ESO i Batxillerat van participar al Concurs Odissea de Cultura Clàssica. Es tracta d’una competició en línia on cada dia l’alumnat ha de respondre una sèrie de preguntes, les quals cada any giren entorn d’un tema. Enguany, el tema del concurs era “la Política a Grècia i a Roma”. A Catalunya hi van participar més de 1000 alumnes distribuïts en 400 equips i de l’Institut Gabriela Mistral van participar-hi 36 alumnes dividits en 13 equips.

Els nostres alumnes van obtenir un bon resultat, ja que dos dels nostres equips, “Can Cerbero” de 4t d’ESO i “Miles Gloriosus”de 2n de batxillerat, van sumar un total de 69 punts de 77, la qual cosa ha fet que hagin quedat entre els seixanta primers classificats