Participem al certamen de Lectura en Veu Alta

Com ja fem des d’alguns anys, l’institut ha participat al certamen de Lectura en Veu Alta, en què competeixen alumnes de diversos instituts i escoles del Baix Llobregat tot llegit un fragment d’un text preparat per ser llegit en veu alta. Aquest cop, el certamen va tenir lloc a l’auditori del Molí dels Frares, a Sant Vicenç mateix, el dimecres 21 de març.

Vam participar a la categoria de Timoners, d’alumnes d’aula d’acollida (Carla Cortez, 2n ESO), a la categoria Corsaris (Sara Martín, 2n ESO) i a la categoria Tropa de corsaris (Albert Martín, Ainoha Collado i Sara Ziati, de 3r d’ESO). A tots ells, volem agrair-los la participació, l’interès i la il·lusió amb què es van preparar les lectures.

Va ser una experiència molt enriquidora i interessant que de ben segur repetirem.

Podeu veure totes les fotografies fent clic  AQUÍ