Representació teatral 1r ESO

teatro2017

Benvolgudes famílies,
el proper dilluns 27 i 28 de març els alumnes de 1r ESO faran una representació teatral, com a cloenda de l’activitat setmanal de teatre que es realitza tradicionalment a 1r d’ESO.
L’ organització de representacions d’ aquests dos dies es farà de la següent manera:
Dia 27 a les 16.00h: 1r A, C i 1r E
Dia 28 a les 16.00h: 1r B, D

La representació tindrà lloc a la sala d’actes del centre. L’obradurarà una hora( dia 27) i uns 40 minuts ( dia 28). L’ entrada a l’ espectacle estaria oberta als alumnes de 1er que actuen qualsevol dels dos dies i a les famílies dels grups corresponents de dilluns o dimarts ( màxim 3 membres). El menors d’edat només podran assistir-hi si van acompanyats d’un adult responsable.

Els/les alumnes es poden quedar a dinar al centre, de 14.40h a 16.00h, i poden portar el dinar o fer ús de la cantina.

Cordialment,

La direcció i l’equip docent de 1r ESO